سلام شما ترشح داشتی چیکار کردی
سلام عزیزم شما کترشح داشتن تا چقد ادامه داشت رفتی دکتر چی گفت من هماتوم ندارم از سر شب ترشحات قهوه ای رنگ دیدم نگرانم
شیاف بزار حتما اگه ببشتر شد امپول پروژسترون دوتا باهم بزن تا بری دکتر
مراقب باش بری دکتر بهتره تا به خونریزی تبدیل نشه
عزیزم هر ترشح قهوه ای لکه بینی و خونریزی حتما حتما باید با پزشک درمیون بزاری میتونه طبیعی باشه میتونه طبیعی نباشه و نیاز به رسیدگی داشته باشه سرخود نه شیاف بزار نه دارو مصرف کن به دکترت بگو بهترین و مناسب ترین تجویز و برات میکنه و ار همه مهم تر استرس به خودت وارد نکن
احتمالا داری هماتوم دفع میکنی حتما برو دکتر برای اطمینان
نترس خیلیا داشتن منم داشتم
استراحت و شیاف فقط
سلام نمیدونم بمون اگه تا فردا زیاد شد برو دکتر اگه زیاد نشد طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.