عزیزم من ب هامین از ۱۰ روزگی بخاطر کولیک و رفلاکس دادم
اب رواتیشه
خیلی خیلی خوبه این قطره قبل از هر شیر دهی یه قطره چکان کامل میدی بعد شیر میدی بعدشم بلافاصله اروغ میزنه
خیلی کوچیکه بچت
کولیک از پونزده روزگی به بعد تازه کمکم شروع میشه
بدون تجویز پزشکنده
برای چیه؟
والا من یه پست دیدم که میگفت اینفاکول ندید فقط دارویی که دکتر تجویز میکنه بدید
دکترا با این مخالفن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.