خانوما آزیترومایسین هر۱۲ساعته یا۲۴ساعت

۶ پاسخ

دکتر ب پسر من 12 ساعتی گفته بود

دکتر به دختر من دوز 100رو داده بود گفت هر 12ساعت ۱سیسی

۲۴ ساعت

من هر ۱۲ میدادم

شوهر من الان دارع میخورع ۲۴ ساعت گفته بخور

هر ۲۴ ساعت

سوال های مرتبط

مامان حلماجون مامان حلماجون ۱۱ ماهگی