پسرم تب کرده دارو ندارم چکار کنم

۷ پاسخ

شیاف تب بر همون استامینوفن بگیر یه بسته همیشه توخونه داشته باش برا وقتایی ک دارونیست وبچه یهو تب میکنه

گلاب باچندقطره ابلیمو مخلوط کن همون کف پا پیشونی وکف دستاش زیرگلو روشکمش زیربغل ایناروباپنبه بزن خیلی سردنباشه دمای محیط یاگرم باشه

تب خطرناکه اگه دارونداری وکسی هم نیست بخره وتب هم شدیده بزنگ اسنپ برات بیاره

مای بیبیشو باز کن
گلاب یا عرق کاسنی اگر داری یه لحظه بزار رو بخاری به دمای بدن بچه برسه ،بمال کشاله ران زیر بغل و شکمش

کاسه اب ولرم ر و به خنکی بگیر.دستمال نمدار کن.پشیونی.زیر بغل. شکم و اطراف ناف.کشاله ران.کف پا خنک کن
اگه شدیده یکیو بفرست حتما داروخونه.
اب بهش بده.شیر بده. پوشکشو زود به زود عوض کن

الحمدبخون فوتش کن پیازکف پاش بزارپاشویه کن

پاشویه کن

سوال های مرتبط