۳ پاسخ

الانم هنوز درد رو یکم دارما

طبیعیه منم اولاش که یکم شدید درد میکرد رفتم دکتر گفت رحم داره جم میشه تا 6ماه طولمیکشه به رول قبلیش بزگرده

طبیعی بودین یا سزارين؟

سوال های مرتبط