۳ پاسخ

پسر منم گاهی اینجوری میکنه،بنظرم یا خواب دیده ترسیده یا اینکه بادگلوش رو نگرفته بودم اذیت شده یا بخاطر کولیک دل درد داشته ک وقتی به پهلو میخوابونم راحت تره

به پهلو بخوابونش احتمالا نوزادت کولیک داره دلش یهو درد میگیره

اره چندبار هم ممکن خواب ببینن هم بچه هایی ک رفلاکس دارن شیر برمیگرده تو گلوشون

سوال های مرتبط