۷ پاسخ

عزیزم اونم آدمیزاده و ممکنه خواب باشه

اب بخور

شاید خوابه عزیزم

منم دوروزه اینجوریم تکون میخوره ولی تکوناش مثل همیشه نیست کم و ضعیف شده نمیدونم برم بیمارستان یا نه طبیعیه

نگران نباش من که یه روز بچم کلا چندساعت تکون نخورد انقد ترسیدم نگو خواب بوده تو شکمم😫😂
اگه دیدی ۴ساعت گذشت و تکون نخورد کلا برو بیممارستان اگه درحد کمم تکون داشت خوبه

مگه همیشه وهرساعتی خیلی حرکت داره

صبر کن شاید خوابه بچه تو این موقع شب برای چی بیداری؟

سوال های مرتبط