حتما برو بیمارستان اگه لازم شد آمپول ریه بزنن برات. خودم دیروز زدم امروز هم سه تا باهم زدم
میگن ترکیب این دوتا حالت باهمدیگه باشه یعنی لکه بینی و کاهش حرکات جنین بهتره بری چک کنی حتما
منم یه هفته س درگیر همین لک قهوه ایم رفتم دکتر گفت اگر خونریزی عین پریود داشتی بیا بیمارستان وگرنه اب زیاد بخور بیشتر استراحت کن من تازه گاهیم صورتیه پد میذارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.