۶ پاسخ

من رو بچه قبلیم سر بیست روز رابطه داشتم .چون هم بخیه هام همه افتادن هم خونریزی نداشتم ولی این یکی هنوز بخیه هام نیوفتادن .خودمم دیگه خسته شدم چه برسه به شوهرم

35 روز گذشته بود ک مجدد افتتاح شد😂

من تقریبا ۴۵روز

50روز

به من گفتن تا یکماه و نیم نداشته باش اما با این حجم از بخیه فکر نکنم تا دو سه ماهی بتونم

عزیزم بستگی ب بدنت داره اگه بخیه خورده باشی یا خونریزیت طول بکشه دیر تر ولی اگه اینا نباشه از بیست روز بعد زایمان مشکلی نداره

سوال های مرتبط