۱۰ پاسخ

سری شیشه شیر رو بچسبون به سینت و بزار دهنش تا مک بزنه و به سینت وصل بشه و بچسبه و بخوره
این ایده رو هم من توی تاپیک ها یه خانوم دیدم
خدا خیرش بده

رابط،سیمه بزن میگیره

یه مدل لاله باریک هست یک طرفش میزارن تو شیشه شیر و یک طرفش سر سینه مادر،بعدسینه رو میدن بچه ،بچه مک میزنه شیرخشکومیخوره ولی سینه م تودهنش هست،اینجوری به مرور طی چند روز یادمیگیره ازسینه بخوره البته نمیدونم چقدر جواب بده،من خودم اینقدرهمزمان دوتا رو دادم اولش خیلی سخت بود شیرخشک رو باسرنگ میدادم ولی سینه تو دهنش بود،الان به هردوعادت کرده ولی پدرم درومد

برو بهداشت کمک می‌کنه که بگیره

دیگه شیشه میگیره سینه نمیخوره بزورم بدی

بزار خوب گشنه بشه
به زور بدش، یه بار دوبار ک دادی میگیره
دیگه شیر خشکش نده
ولی اگر نگرفت دیگه نمیگیره، شیر تو بدوش بدش

همدردیم😪😞
دیگ شیرخشکش میدم

شیر داری؟؟

منم دیگه شیرخشکیش کردم کلا

نمیگیره دیگ عزیزم

سوال های مرتبط