اونت بهتره
چون شیر کمتری ازش میاد و بچه حتما باید مک بزنه که شیر بیاد توی دهنش اینجوری نسبت به سینه مادر بر نمیگرده چون سینه مادر هم حتما باید مک بزنه
بقیه شیشه شیر ها نیاز به مک زدن زیادی ندارد همینجوری وارونه هم بگیری شیر ازش میریزه برا همین بچه تنبل میشه و سینه مادر رو مک نمیزنه
نباید بی بی لند میدادی تو ک سینه هم میخاستی بدی.....اونت باید سرشیشه اشو عوض میکردی فقط
چون اونت مثل سینه مادره کم ازش میاد
ولی اون یکی شیشه شیرمیکمیزنه زیادازش میاد
سلام اونت بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.