۳ پاسخ

اگه سونو وزن رفتی .یکی دیگه باید بری ..من دیروز سونو رشد رفتم گفت ۳۶ هفته هم یه دونه دیکه داری

۲تا دیگه

دوتا
یکی برا وزن
یکی هم برای هفته بالاتر موقعیت قرارگیری جنین

سوال های مرتبط