۷ پاسخ

بهداشت زر ک زیاد میزنه انشاالله چیزی نیست

من‌به بهداشت اصلا اعتماد ندارم فقط میخواد بگه اره ما بهترینیم ولش گلم نگران نباش ان‌شاالله چیزی نیست

یک سانت خیلی عادیه
دختر منم ی سانت کم بود بهداشت انقد منو ترسوند با گریه رفتم خونه بعدم بردمش دکترش گفت تا ی سانت موردی نداره بعدم نگاه شوهرم کرد گفت ب باباش رفته ژنتیکش اینه

عزیزم بهداشت فقط به ادم استرس الکی میده
یه دکتر مخصوص داشته باش هربار ببرش اونجا برای بهداشت هم فقط برای تکمیل پرونده ببر به حرفاشون اعتنا نکن

نه بابا نگران نباش
اینا همه الکیه این بهداشتیا فقطططط میخوان استرس بدن به ادم
ببرش دکتر ک خیالت راحت بشه ولی نگران چی دختررر
من خواهرم دو سه ماهگی گفتن ملاجش داره بسته میشه مستقیم اینو گفتن
زنگ زدیم دکتر. اومد معاینه اش کرد
گفت این از منم سالم تره
بچه اگه زبر و زرنگ باشه و واکنش نشون میده ب اطرافیان هیچ طوریش نیست

کدوم دکتر میبریش؟
دکتر زهرا حق شناس خیلی خوبه البته من پیشش نمی‌رم مطبش کنار مطب دکتر خودمه
برای مریضاش وقت می‌زاره بیشترشون کوچولو هستن مشخصه دکتر مهربونیه😍

انشاالله که چیزی نیست خواهر خودتو نگران نکن

سوال های مرتبط