۴ پاسخ

عزیزم طبق اخرین روز پریودی ۹ هفته ای؟؟

عزیزم یکی دو هفته دیگه صبر کن برو یه جای مطمعن سونو بده اگه قلبش تشکیل بشه نشون میده
ولی اگر نقص مادزادی باشه یا قلبش کلا تشکیل نشه خود به خود سقط میشه
امیدت به خدا باشه هر چی که خیر و صلاحته ایشالا برات اتفاق بیفته

فقط سونو واژینال بده

خوب دکترت گفت چیکار کنی الان

سوال های مرتبط