۴ پاسخ

من ۶ هفته و دوروز رفتم سونوگرافی قلبش هم تشکیل شده بود و اوکی بود

خیلی زوده ممکنه بری بگن تشکیل نشده دوهفته بعد تکرار کن

من ۶ هفته ۴ روز رفتم قلبش تشکیل شده بود

سونو شکمی یا واژینال؟

سوال های مرتبط