ساعت ۹:۳۰,سزارین شدم ساعت ۴دکترم اومد پانسمانو برداشت
گفتم از کی برم حموم
گفت از همین الان میتونی بری
بستگی به دستور پزشکتون داره
بعضیا یک روز بعد، بعضیا سه روز بعد
روز سوم بعد از عمل
یعنی مرخص شدی فرداش میتونی بری
هروقت پاهات حس داشت میتونی
تو بیمارستان برات چسب ضد اب میزنن رو بخیه
اومدی خونه برو حمام روز سوم باید چسب و بکنی و هرروز بری حمام با شامپو بچه بخیه هارو بشوری و بعدش با سشوار خشک کنی
بعداز بیمارستان که رفتی خونه
مرخص بشی
دکتر ب من گف رفتی خونه پانسمان باز کن حموم کن
هر روز باید بری بعد با سشوار قشنگ خشک کنی
هرموقع مرخص بشی میتونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.