خانوما اینکه سمت راست شکم پایینش بعضی وقتا ی درد خفیفی میگیره عادیه؟

۶ پاسخ

چون دکترم گفته۸هفته برو من دوس دارم زودترصدای قلبش بشنوم ازیه طرفم میترسم تشکیل نشده باشه

کسی شش هفته رفته سنوتشکیل قلب ومشخص باشه قلبش تشکیل شده باشه

من باز کمر درد دارم

من هنوزم دارم

منم این دردارو دارم

منم داشتم هفته های شما تیر میکشید ول میکرد

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری