این قرص منیزیم این مارک کسی میخوره یا خورده

تصویر
۱۰ پاسخ

من میخورم
خیلی خوبه
خصوصا برای گرفتگی ها و دردای بارداری

بله دکتر برا منم تجویز کرد عالیه ویتامین و برا استخون خیلی خوبه عزیزم

من دکترم بهم داد دادم مادرم چون خودم میخوردم معده درد شدید میشدم شاسه شو خریدم

من میخوردم ولی شدید فشارمو میاورد پایین قطعش کردم

بله یکی بهترین مکمل هاس

اره منم دارم دیشب یک ورق خربذم ۲۵۰هزار🫠🫠🫠



نمیدونم برا رشد بچمم برا وزنشم خوبه یانه

اره الان میخورم قبلا هم خوردم عالیه

من میخورم

من میخوردم

بله من قبلاً استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان تیارام مامان تیارام روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا و بهنیا❤️ مامان بردیا و بهنیا❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرتقال مامان پرتقال ۲ ماهگی
مامان امیرعلی🩵🐣 مامان امیرعلی🩵🐣 ۳ ماهگی