والله من نمیبرم پسرمم نبرده بودم
من آزمایش ادرار و همونجا بهم کیسه داد بلافاصله بهش آبمیوه دادم جیش کرد منم دادم بهشون
مم ادرار رو ب پزشک بهداشت گفتم بنویسه گفت علائمی داره مگ از عفونت گفتم نه گفت نیازی نیس
عزیزم دختر منم همینه
تازه بر اثر گریه زیاد استفراغم میکنه
منم هنوز ادرارشو نگرفتم
نمیذاره پوشکش کنم نمیدونم چطور کیسه ازمایشو بذارم
الهی عزیزم
منم میخام ببرم چقد هزینش شد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.