۳ پاسخ

سلام گلم بچه من اصلا غذا نمیخوره اوایل خوب میخورد الان فقط میگه شیشه شیر می‌خوام چیکار کنم به نظر شما
زوری بدم بد غذا میشه داخل شیشه هم که نمیشه ریخت همین که قاشق میبینه دهنش محکم می‌بنده لب پایین می‌بره داخل که نخوره غذارو
اوایل خوب میخورد الان که شیر رو بیشتر کردم دیگه غذا نمیخوره

بادام زمینی اصلا نباید داد زیر یک سال

ممنون گلم زحمت کشیدی

سوال های مرتبط