۷ پاسخ

من اصلا وقت وحوصله ندارم ولی دخترکوچیکم باهاش بازی میکنه

من ک از صب تا شب☺️

اگه حالم خوب باشه مثل امروز نیم ساعت صبح بازی میکنم ،یا بیرون میبرمش ،شب هم نیم ساعتی قصه میخونم
حالم بد باشه که هیچی

یکی دوساعت، اونم اگه صدام کنه،اگه با اسباب بازی و کارتون سرگرم باشه که هیچ

شاید کلا از صبح تا شب دو ساعت اما د.اختیارشم حواسم بهش هست هر وقت صدام کنه کنارشم نمیذارم احساس تنهایی کنه.

کلا نیم ساعت اعصاب وحوصله نمونده

صبح تا طهر مهده غروبهام بیدار میشه جدیدا فقط کارتن میبینه

سوال های مرتبط