نه فقط برا جنین خطرناکه مایعات و میوه و .. نخور حواست ب تکوناش باشع
نه بین هفته ۳۴ تا ۳۶ اب ب بحداکثر میرسه بعد کم میشه
فقط قندت نباید بره بالا
منم دیروز سونو دادم اب دورش ۱۶ بوده شده ۱۹
نه مایعات و چیای قند دار نخور
نه آب دور بچه زیاد باشه خطر زایمان زودرس داره وگرنه بچه مشکل نداره
نه فقط قندی جات کلا نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.