۵ پاسخ

نه فقط برا جنین خطرناکه مایعات و میوه و .. نخور حواست ب تکوناش باشع

نه بین هفته ۳۴ تا ۳۶ اب ب بحداکثر میرسه بعد کم میشه
فقط قندت نباید بره بالا
منم دیروز سونو دادم اب دورش ۱۶ بوده شده ۱۹

نه مایعات و چیای قند دار نخور

نه آب دور بچه زیاد باشه خطر زایمان زودرس داره وگرنه بچه مشکل نداره

نه فقط قندی جات کلا نخور

سوال های مرتبط

مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی