۹ پاسخ

سلام شما دگ الان زایمان کردی بسلامتی اب دور جنین من رو زده 20 شما چیکار کردی بیاد پایین؟؟

واسه منم گفتن ۲۶ خیلی نگرانم 😞

نترس خفگی چی هفته های اخرته شاید کیسه ابت پاره بشه واس زایمان شایدم تا وقت زایمانت برسونی نگران نباش چیزی نیست

دیگ اخرشی مهم نیست

نترس اخراشی،من دخترم اب دورش فک کنم ۲۸ یا ۳۰ بود تا هفته ۴۱ هم رفتم وقتی بدنیا اومد انقد سرخ و سفید بود دخترم😃

من ۱۸ بود گفتم ی وقت زیاد نیس

احتمال پارگی کیسه آب
شکمت خیلی بزرگه؟

احتمال خفگی داره

عزیزم احتمال پارگیش هست.ولی دیگه اخراشی نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی
مامان مانلی🩷🩷 مامان مانلی🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری