اگ مایع دور جنین کمی زیاد باشه چ اتفاقی و یا چ خطری داره؟

۳ پاسخ

منم الان آب دروه جنین کمه منو نگه داشتن دو سانت هم از رحمم بازه نمی‌دونم چرا ختم بارداری نمی‌دن

برا منم به صورت خفیف زیاده
گفت قندت کنترل کن
بعد تحقیق کردم گفتن رفع میشه آخراش

میگه امکان داره شدن کیسه آب هست

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان مانلی🩷🩷 مامان مانلی🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری