خانما آب دور بچه زیاد باشه چ اتفاقی ميفته؟

۳ پاسخ

واسه منم 20 بود گفت یکم نه خیلی ولی چیزی نگفت سونو رشد رو تکرار کرده برام من دیابت دارم آزمایش 4 مرحله و ادرار 24 ساعته هم نوشت

در بیشتر موقع ها نگران کننده نیست ، اما برای اطمینان خاطر سونو گرافی کالرداپلر انجام میدن تا از نظر گوارشی و عملکرد کلیه جنین بررسی بشه. توی سه ماهه سوم بارداری پیش میاد.

هیچی نمیشه نگران نباش آب بخور همه چی بخور عین من نترس

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیان مامان لیان روزهای ابتدایی تولد