۷ پاسخ

اروغشو خوب نگرفتی مال منم اگ اروغ نزنه هی تهوع داره

بالشت بزارزیرتشکش حالت شیبداربعدسرش روکج کن

مث تشک انتی رفلاکس وقتی میخوابه شیب بده زیر سرشو ک سرش بالاتر از بقیه بدنش باشه شیر برنگرده

احتمالا بالا میاره

عزیزم انقد بهت گفتیم زیاد شیر بهش نده گوش ندادی اینجوری شد
از پرخوری بچه مریض میشه
بعداز شیردهی هم حتماااا باید حدااقل یه رب روشونت باشه

اروغشو میگیری؟

شیر برمیگرده تو دهنش به خاطر اونه احتمالا

سوال های مرتبط

مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی