چرا بچم تو خواب حالت تهوع میگیره انگار

۶ پاسخ

دختر منم دقیقا همینطوریه یعنی رفلاکسه😮‍💨🥲
باید چی کار کنیم؟؟؟

ماله منم هراز گاهی عوق میزنه چزا؟؟

شايد رفلاكس داره

بعد شیردهی آروغشو بگیر همیشه حتما موقع خوابیدن به پهلو بخوابونش خدایی نکرده شیر بر گرده خفه میشه

شیر برمیگرده یا اروغ داره

اروغشو میگیری ؟

سوال های مرتبط