بنظرم ماست سون از همه ماستا بهتره.. خیلی شیرینه چربیش هم بیشتره
فقط پرچرب بده من سون پرچرب میدم
من میدم
فقط پروبیوتیک میتونی بدی
بده عزیزم ماست خیلی خوبه و اکثر بچه ها دوستش دارن
بده خوبه ما ست
بله میتونید فقط ماست ترش نباشه
دیروز در حد نوک قاشق بهش دادم کلی بالا آورد
زیر یکسال بهتره ماجان بدی. اگه حساسیت نداره اینم میتونی بدی
ماست فقط باید پروبیوتیک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.