صبحانه دخترم امروز
فرنی هویج باپودرمغزیجات

تصویر
۹ پاسخ

من الان چند ردزه صدای دخترم گرفته ولی نه تب داره نه ابریزش بینی بنظرت بخاطر رفلاکسه؟؟

سلام عزیزم رفلاکس دخترت خوب شد؟؟؟

میشه طرز تهیه شو بگی

ازشیشه ای ک خیلی بهتره

عزیزم مغزیجات چی زدی؟

چقدر گاز استیل خوبههههه

هویجورنده کنید یکم تف بدید بعداب بهش اضافه کنیدبایه قاش آردبرنج هم بزنیدیکدست بشه تابه غلظت برسه وقت یب غلظت رسید پودرمغزیجاتوبریزدداخل باروغن زیتون بعدباگوتکوب برقی یامخلوط کن میکس کنید یکدست بشه

میش بگی چه جوری درست کردی

سلام عزیزم طرز تهیه رو میگی

سوال های مرتبط

مامان نورا سادات🩷 مامان نورا سادات🩷 ۱۴ ماهگی