خانما ۱۱ هفته و ۵ روز خوبه برای سونوی انتی؟؟

۹ پاسخ

من برای ۱۱ هفته و ۶ روز نوبت گرفتم

خوبه ولی ۱۲ و ۳روز بهتره

منم 11 هفته و 3 یا 4 روز ببینم قبول میکنه دکترم برم میشه 27 یا 28 اسفند وگرنه میوفته تو عید نمیدونم هسن سونوگرافیا نیسن

دکتره منم ۱۱ هفته ۶ روز بهم‌ نوبت داده واسه ان تی

شمام ۱۲ هفته و ۴ روزت میوفته تو تعطیلات؟

سلام خانما من امروز سمت چپم یهو تیر میکشه ول میکنه انگار زیر دلم نزدیک تخمدانم ظبیعی؟؟

ن حداقل ۱۲ هفته ۳.۴ روز برو

من 12 و شیش هفتم امروز رفتم

من میوفته ۲۷ و ۲۸ اسفند میشم ۱۱ هفته و ۶ روز ببینم سونوگرافی بازه 😂😂

سوال های مرتبط

مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان میران🧚ژینا مامان میران🧚ژینا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا💫 مامان معجزه خدا💫 هفته نهم بارداری