من برای ۱۱ هفته و ۶ روز نوبت گرفتم
خوبه ولی ۱۲ و ۳روز بهتره
منم 11 هفته و 3 یا 4 روز ببینم قبول میکنه دکترم برم میشه 27 یا 28 اسفند وگرنه میوفته تو عید نمیدونم هسن سونوگرافیا نیسن
دکتره منم ۱۱ هفته ۶ روز بهم نوبت داده واسه ان تی
شمام ۱۲ هفته و ۴ روزت میوفته تو تعطیلات؟
سلام خانما من امروز سمت چپم یهو تیر میکشه ول میکنه انگار زیر دلم نزدیک تخمدانم ظبیعی؟؟
ن حداقل ۱۲ هفته ۳.۴ روز برو
من 12 و شیش هفتم امروز رفتم
من میوفته ۲۷ و ۲۸ اسفند میشم ۱۱ هفته و ۶ روز ببینم سونوگرافی بازه 😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.