کسی بچشو داخل صندلی ماشین میذاره ؟

۳ پاسخ

من از دوماهگی هروقت خودم رانندگی میکنم میزارمش

اره من میزارم و خیلییی خودم راحتتر و همینطور بچم راحت میخوابه تو بغلم تو ماشین نمیخوابه

من میخوام از این به بعد بزارم، چون اگ از این سن نزاریم دیگ عادت نمیکنن بهش

سوال های مرتبط