۴ پاسخ

از بدو تولد،
توی کشورهایی مثه آلمان وقتی از بیمارستان مرخص میشین یک مامور چک می‌کنه که ماشینی که میخواد بچه رو حمل کنه تا خونه صندلی داشته باشه و بعد اجازه خروج میدن‌.

صندلی من از بدو تولده

اگر حالت خوابیده دهشته باشه از ۳ماهگی هم میشع

از وقتی بتونه خودش بشینه .

سوال های مرتبط