کسی از این به بچش داده

تصویر
۶ پاسخ

من دارم میدم خوبه

من دوروزه پیش برا اولین بار از این خریدم برا پسرم طعمشو دوست ندارد بزور میدم بهش

من یه دوره تو ۸ماهگی دادم یبوست شد به خاطر زینک
الان باز خریدم بدم بهش

الان دیگه باید شربت بدی

من میدم

اره من میدم‌مولنی وآهن میکس

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۲ سالگی
مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی
مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۲ سالگی
مامان ❤️تیام جانم❤️ مامان ❤️تیام جانم❤️ ۲ سالگی
مامان کیارش مامان کیارش ۱ سالگی