سلام من است آقا عدسی درست کردم نمیخوره رو مخمه

۳ پاسخ

من‌تلیت میکنم‌

سلام عزیزم نون توش تیلیت کن میخوره پسر منم عدسی نمیخوره اینجوری میخوره
نوناتو ریززز کن که قشنگ لهه له بشه تو عدسی

حتما دوس نداره،دختر منم دوس نداره ،منم درس نمیکنم

سوال های مرتبط