خانم ها من امروز واژنم درد میکنه و زیر شکمم، شیاف پروژسترون هم میزنم

۳ پاسخ

چون میخواد رحمت بزرگ بشه

اگه خونریزی نداری ک طبیعیه
کلا این نوع درد ها تو این هفته ها هست

اگه درد شدید و خونریزی نداری طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری