بچه ها من از دیشب داخل واژن و زیر دلم درد میاد از چیه

۴ پاسخ

وای منم زیر دلم خیلی درد میکنه

داره رحمت جا باز میکنه

زیاد ایستاده نباشین هر فرصتی داشتین فقط دراز بکشین

نمیدونم من هفته نوزدم خیلی تخمدان چپم درد می‌کنه کلا سمت چپم تیر میکشه دلیل چیه

سوال های مرتبط

مامان رادمان و رادمهر مامان رادمان و رادمهر ۷ ماهگی
مامان آریا 💙 مامان آریا 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری