روزه نگیر وقتی شیر میدی 😑
من خودم مذهبیم ولی خدا خودش اجازه داده شما چرا افراط میکنی وقتی اذیتی.من بدون روزه هم انگار روزم با دوتا بچه کوچیکمگ میشه غذا خورد چه برسه شیردهی
نباید بگیری وقتی بچه شیر میدی
الان نمیفهمی
بعد اثراتش پیدا میشه که بدنت کم اورده
چه کاریه اخه دختر
منم دخترم شیرمو میخوره ولی از اول ماه رمضان گرفتم تا الان
نگیر عزیزم من بچم اصلا اذیت نمیکنه شیر هم ب اندازه میخوره اذیت نیستم دیگه تا الان گرفتم تو هم اگه میبینی اذیتی اصلا واجب نیست
من که همه رو گرفتم ومیخوام بگیرم فکر نکنم شیرم خشک بشه دختر منم همش وصله سینه هست
خب نباید بگیری عزیزم
من روزه میگیرم سعی میکنم از ظهر به بعد دیگه بهش شیر ندم فقط غذا
من نصف روز هیچی نخوردم ببینم میتونم دیدم نمیشه سرگیجه وضعف بدی گرفتم
آخ منم اولین روز هست میگیرم...
میگی آقا پسر بو برده چسبیده هی شیر میخوره 😒
تازه از اول ماه رمضون خواب روزش هم بهم ریخته و اصلا نمیخوابه...
خییییلی بخوابه یک ربع😭
واقعا دیگه رد دادم من😤
نباید بگیری ک 🫤☹️☹️☹️
من یه روز در میان میگیریم
فقط 3 روز پیش پشت هم گرفتم دیدم شیرم کم شد امروز نگرفتم
یهروز درمیان یا دوروز درمیان میگیرم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.