شوهرم سه ماه پیش ازاد انجام داد یکو خورده
حدودا 6 ماه پیش آزمایشگاه 400 تومن بود، بیمارستان بری قسمت نازایی 200 اینا بود
والا پارسال تو خصوصی آزاد داد شوهرم معمولی ۷۰ هزار
امسال ۸ ماه پیش تو مرکز ناباروری داد
گفتن معمولی ۲۰۰
با دی اف آی یک میلیون و دویست بیمه هم قبول نمیکرد کلا آزاد بود
ک با دی اف آی داد ۱۲۰۰ شد
من برج ۳بود دادم ۱۲۰
هزینش زیاد نیست انشاالله جوابی که بهت میدن خوب باشه
شوهر من ازاد داد دو سال پیش ۷۰هزار تومن
الان تو رنج ۳۰۰-۴۰۰تومنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.