هزینه ازمایش اسپرم
هم ازاد و هم دولتی چنده؟

۶ پاسخ

شوهرم سه ماه پیش ازاد انجام داد یکو خورده

حدودا 6 ماه پیش آزمایشگاه 400 تومن بود، بیمارستان بری قسمت نازایی 200 اینا بود

والا پارسال تو خصوصی آزاد داد شوهرم معمولی ۷۰ هزار
امسال ۸ ماه پیش تو مرکز ناباروری داد
گفتن معمولی ۲۰۰
با دی اف آی یک میلیون و دویست بیمه هم قبول نمیکرد کلا آزاد بود
ک با دی اف آی داد ۱۲۰۰ شد

من برج ۳بود دادم ۱۲۰

هزینش زیاد نیست انشاالله جوابی که بهت میدن خوب باشه

شوهر من ازاد داد دو سال پیش ۷۰هزار تومن
الان تو رنج ۳۰۰-۴۰۰تومنه

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
جوجو امیرم🥹 جوجو امیرم🥹 قصد بارداری
جانان جانان قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهاردهم بارداری