۶ پاسخ

مولفیلکس جذب خوبی نداره چسبشم خوب نیست

مامانا شما پوشک تعدادبالا خریدین وتوخونه گذاشتین؟منظورم باقیمت قبله

من همه ی مارکا رو در حد امتحان استفاده کردم بخدا هیچکدوم مث مولفیکس خوب نبود من خیلی راضیم

من بجای مولفیکس هانیز گرفتم راضی ترم!

منم با مولفیکس راحتترم ولی جدیدا که گران شده بی‌کیفیت شده ولی چاره نیست بعد دوساعت بغلش دیدم باز شده محتویات تو پرس ریخت بیرون به موقع داشتم عوض میکردم من تند تند عوض میکنم برا دخترم تعجب کردم 🤭🤭

من سر پسر بزرگم مولفیکس استفاده کردم سر دومی هم همینطور
یک ماه پیش بم بم خریدم هر روز پس میزد
مای بی بی هم دوسری خریدم
هیچ‌کدوم به اندازه مولفیکس منو راضی نکرد

سوال های مرتبط

مامان آرتین و آوین🧿 مامان آرتین و آوین🧿 ۱۷ ماهگی