فروگلوبین ب ۱۲ چه ساعتی از روز بدم بچم؟

۳ پاسخ

برای کم‌خونی هست عزیزم؟

من قبل خواب ظهر میدم معمولا. اگه یادم بره شب میدم

من که ساعت ۱۱ میدم
همه میگن شب بده چون اهن داره پسر منم قبل خاب شیر میخوره واسه همین روز قبل ناهار میدم بهش

سوال های مرتبط