واقعا؟؟؟؟؟
الهی مرگ بباره برای بچهاشون و خودشون
لعنت به تک تکشون
من دیشب گرفتم مولفیکس سایز دو رو ۱۸۰ تومن ۱۶ تا داره
سایز سه شوهم گرفتم ۲۰۰ تومن۱۴ تا داره
وای خدا مرگشون بده
سلام مامان های عزیز
ما در تلگرام کانال فروش اسباب بازی داریم با کلی تنوع و قیمت های مناسب
از کانال دیدن کنید، پشیمون نمیشید🥰❤
آیدی کانال: hakankocholo 1404
140 سایز یک میگیرم
با این گردنی ها میگن بچه بیارین😏
اره یک و خورده ای شده😑
خیلیا هنوز قیمت قدیمن.مثلا خیلی جای تعجب داشت چند روز پیش توی یه هایپر تو بالا شهر یهو پوشک بچه دیدیم که با قیمت قدیم چندتا دونه داشت 😅عین گرف والستریت منو شوهرم خریدیمشون 😂🤣😂🤣
عزیزم اگر برند دیگه ای به پای بچه ات میخوره هانیز یا مای بیبی بگیر.
برای پسرم هر سه تا برند بهش میخوره ولی دیگه مولفیکس نخریدم با این قیمتش.اون تایمی که گفتن میخواد گرون بشه من رفتم یه عالمه گرفتم.از شماره سه و چهار و پنج
دیگه ببینیم تا کی میکشه🙃🔥
بابا یک سرچ قیمت ساده بزنید ۲۴ تایی سایز ۵، ۶۷۰ تومنه..
همینقدری
عکس های ماهگرد درست میکنم کسی خواست پیام بده 🥹😍
کجا ۱۲۰۰ شده؟😐
من ۳۴ تایی مای بی بی میخرم۳۶۰ تومن
اره شوهرم گفت ۳۸ اینجا شد ۱
مطمعنی 😑
😑😑😑😑😑عی وای ببینم قیمتش
نه بابا ۳۴ تایی ۵۷۰ تومنه
شوووخی نکنننننن
قبلا مای بیبی گرونتر از مولفیکس بود که😑😐
واقعا داری میگی😳😳😨😰
مطمئنی یکوخورده شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.