دختر من خیلی وقت بود یبوست بود و هرچی دکتر دارو میداد تغیر نمیکرد .
یمدته شبا که شیرش میدم توشیرش عسل میریزم . شیر گاو میدم بهش . باورم نمیشد اینقدر تاثیر داشته باشه یبوستش خوب شد
گلابی براش پوره کن یا همینجوری رنده کن با قاشق بده بهش هر روز
اگر کدو حلوایی هم دوست داره بپز یکم با خرما شیرین کن بده بخوره
تو طول روز لبو بهش بده عالیه اگه لبو شیرین نبود یکم شکر بزن شیرین بشه که بخورتش
پسرمنم بهش شیر پاستوریزه میدم یبوست شده نمیدونم چیکار کنم
عزیزم دکتر به دختر من پیدرولاکس تجویز کرد، یک قاشق غذاخوری با ابمیوه یا هر نوشیدنیای که دوست داره مخلوط کنید و بهش بدید، معمولا یک روز بعد شکمش کار میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.