۷ پاسخ

دختر من فقط توی خواب شیرمیخوره

من از ۷ماهکی هر ماه یه قوطی شیر انداختم اخرا جونیورز
هم گرفتم لب نزد دیگه تسلیم شدم

گشنم شد🥺😂تا افطار ب عکس نگاه میکنم

خوب نمیخوره نده رونیکا شیر روز ش گرفتم ازش شب نهایتاً یک دو بار بخور

الان دیگه بزرگ شده شیر خشک نمیخوره ک عزیزم شیر پاستوریزه بده مزش بهتره

اگه غذا میخوره اشکال نداره دیگه علاقه به شیر نداره فقط اگه شد اخر شبها بهش بده اول صبح که گشنه کاشکی پسر منم شیر پس بزنه

عزیزم نمیخوره دیگه نمیشه ک زور کرد
پاستوریزه امتحان کن
فک میکنی شیر به اون خوشمزگی سینتو ول میکنه شیر خشک بخوره عمرا اگه بخوره خودتو اذیت نکن
شیر گاو یا پاستوریزه امتحان کن نخورد یکم شیرین کن اونارم نخورد ینی نمیخوره دیگه غذا بده بش ماست بده

سوال های مرتبط