۱۰ پاسخ

نه ساعت 9 الی 10 تا صبح

وای نه.همین یدونه خوبیش هم بره من میمیرم😭😭😭زود میخوابه ولی هر ۲ ساعت شیر مبحواد همچنان.یعنی زود خوابیدنش خستگیمو نمیبره

بله ۱۲

ماهم ۱۲ یا ۱ میخوابیم تا ۱۰ صب

ساعت دوازده یک صبحا هم ۹ بیداره دو سه بار هم طول روز میخوابه که همش سه ساعت نمیشه خیلی بد میخوابه خیلی سبک خوابه 😭😭😭

خداروشکر نه از ۳ ماهگی عادت دادم ۱۰ و نیم بخابه

خوبه دختر منم اول یاد گرفته بود ۹ می‌خوابید ولی الان ۱۲ می‌خوابه

دو میخابه

دختر من ۱۲ می‌خوابه 😕

۲صبح..

سوال های مرتبط

مامان رادان و دایان✨️ مامان رادان و دایان✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ملورین مامان ملورین ۱ سالگی