۵ پاسخ

با گوشی هم نمیخوره؟

منم از شیر گرفتم هم غذاش خیلی خوب شده هم خوابش قبلا هیچی نمیخورد

از شیر گرفتن هم به بهبود غذا کمک میکنه

اشتها آور ب ب وینک

این دوتاش به هم مرتبطه،یبوست باعث میشه اشتها نداشته باشه،بعدشم چیزی نمیخوره که بتونه دسشویی کنه،باید مشکل گوارشش حل بشه اول

سوال های مرتبط