۷ پاسخ

ویروس جدیده خیلی بده انگار یه غده تو گلوته من که رفتم سرم زدم خوب شدم البته دوهفته پیش مربض بودیم ولی همچنان سرفه میکنم

این یه ویروس جدیده فقط گلو درو داری منم هفته پیش با پسرم اینمدلی بودم خودش خوب شد ولی خیلی بده

اصلا چرک خشک کن نخور .یه سرکه سیب بخر با ابجوش خنک و نمک دریا قرقره کن ‌.دو سه انجام بدی خوب میشه

چای دمنوش آب جوش و عسل ،فرنی گرم زیاد بخورید.
اصلا ترشیجات،بستنی ها،شیرینی حتی خرما و زولبیا بامیه نخورید.

خب گلوت چرک کرده دیگ اگر حامله نیستی سفیکسیم بخور

عسل و آب ولرم رو جرعه جرعه بخور بزار روی گلوت بمونه

آب نمک قرقره کن
یا استنشاق کن از بینی بیار تو گلوت

سوال های مرتبط