۴ پاسخ

گلوم داره پاره میشه😔😔😔

عسل ندارم
دیفن هم ندارم

شربت آبلیمو عسل عالیه

دفیت هیدرامین نداری؟ابجوش عسل کپسولی جیزی اب نمک قرقره کن

سوال های مرتبط