خانما دخترم آبریزش دارم چه قطره ای بدم جز پارکید

۴ پاسخ

استامینوفن که کلا بزار کنار .اون برای سرماخوردگی نیست .بجه کوجیک نمیشه سرخود دارو داد اگه زیاده ببرش دکتر .
فقط اگه کیپ هم هست اسپری بینی

پاراکید استامینوفن برای تب هست
ابریزش بینی داره باید قطره یا اسپری سدیم کلراید براش بریزی

هیچی پاراکید در صورت تب
الان فقط با قطره بینی و پوار بینی دماغشو خالی کن

عکس های ماه‌گرد درست میکنم کسی خواست پیام بده 🥹😍

سوال های مرتبط

مامان عشق های  مامان مامان عشق های مامان ۱۱ ماهگی