۹ پاسخ

حساسیته حتما

استامینوفن بهش دادی

اگه تب داشته چند روز الان بخاطر اونه هر ساعت هی بیشتر و بیشتر میشه بعدش خوب میشه

نگران نباش
ببرش دکتر شاید به خاطر اینکه چند روز تب داشته اینطوری شده
هیچ دارویی بدون تجویز دکتر نده خطرناکه

۳روز تب شدید کرد؟؟؟
رزوئلاس هیچی نیاز نیس فقط بچه خارش شدید داره حمام ببر الان و سیتریزین هر ۶ساعت۱ونیم سی سی بده بهش
بعد ۳روز خودکار محو میشه هیچی نیس

کاش ببری دکتر عزیزم

عزیزم لطفا ببرش دکتر از نزدیک ببینه تجربه دکتر از مامانا قطعا بیشتر و تشخیصش بهتره

ونزوئلا نیست ؟؟
شنیدم بچه ها تب میکنن بعد جوش میزنن،خوب میشن

حسایت نیست گرمی نخوردی

سوال های مرتبط

مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلارز مامان دلارز ۱۲ ماهگی