سلام آره من بارداری پوچ داشتم دوماه شد ک رفتم سونوگرافی ولی گفت فقط ساک بارداری تشکیل داده شده وجنینی توش نیست وکورتاژ شدم و دقیقا یک سال طول کشید تا دوباره باردار شدم والان دخترم سه ماهه شده 🥹🥹میگن اگه کورتاژ نشی زودتر باردار میشی ولی چون من کورتاژ شدم کل هورمون های بدنم بهم ریخت وچون رحم دستکاری میشه شاید زخم بشه و عفونت بگیره واسه همون دیر تر بارداری شکل میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.