۱ پاسخ

سلام آره من بارداری پوچ داشتم دوماه شد ک رفتم سونوگرافی ولی گفت فقط ساک بارداری تشکیل داده شده وجنینی توش نیست وکورتاژ شدم و دقیقا یک سال طول کشید تا دوباره باردار شدم والان دخترم سه ماهه شده 🥹🥹میگن اگه کورتاژ نشی زودتر باردار میشی ولی چون من کورتاژ شدم کل هورمون های بدنم بهم ریخت وچون رحم دستکاری میشه شاید زخم بشه و عفونت بگیره واسه همون دیر تر بارداری شکل میگیره

سوال های مرتبط